reklama

O láske?

Tak teda pekne od začiatku...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Vykračujem si jedno upršané popoludnie mestom,samozrejme bez dáždnika,kto mohol tušiť,že bude pršať,veď ešte pred pár minútami bolo tak krásne...Slniečko svietilo,príjemne hrialo...

Na sebe mám len krátku sukničku a svetlomodrú kvetinovú blúzku,sandálky...A ďaľej si prší,len sa leje...

Okoloidúci len nechápavo hľadia na premoknuté dievča...

"Pozrite sa pani Jahodová,čo len to má,tá slečna oblečené..Veď prechladne." 

"Ale,pani Marhuľová,to je tá dnešná mládež,dnes sa nosí všetko odhalené,tie dievčatá vôbec nemyslia na to aké môžu mať neskôr ťažkosti."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Máte pravdu,pani Jahodová,a potom sú tie dievčence stále len na tej péénke!Čakárne sú stále plné mladých ľudí,a to len preto,že sa nevedia obliekať."

"Veru,veru,veď ja keby som v takomto počasí vyšla von,tatko by ma naháňal s korbáčom!"

"A potom si tie slečny darmo kupujú Actimel,pre lepšiu obranyschopnosť organizmu...Jáj,pani Jahodová,šuchnite sa pod môj dážnik a ponáhľajme sa rezko domov."

Stále prší,čím ďalej,tým je to horšie... 

Zrýchlim krok,ale ani tak sa mi nedarí pred veľkými slzami neba,ukryť pod holým nebom...Všade len samé stromy,lampy,ľudia,kone,a oproti mne letné kúpalisko...dnes ešte pre verejnosť zatvorené...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Mami,pječo nemá teta,dáždnik,a pječo nemá bundičku?-pýta sa asi 4-ročné dievčatko"

"No,preto,lebo tá teta prišla z Anglicka tam je chladnejšie a stále tam prší,a viac ako u nás,preto tá teta už je zvyknutá,že nenosí dáždnik ani bundičku a predsa jej nie je zima..." 

Dievčatko mi veselo zamáva,a ja trasúc sa sa od zimy,ani nevládzem odkývať... 

Kráčam ďalej,mestom,premoknutá cestou,a spievam si Korálky od Natálky,ešte sú horúce...zohrejú ma hádam nabudúce...

Zrazu ku mne pribehne milý usmievavý mladík,s nádhernými modrými očami,krásnymi perami,hnedými vlasmi a prihovori sa mi:"Ahoj kočka,ja som Ken,prijmeš moji rúži?"

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ja naňho len nechápavo kuknem a odpoviem:I am not Barbie girl... Ken odíde,a úsmev na tvári ostáva,má predsa skvelú žuvačku Winterfresh...

Prestávam dúfať,že dôjdem domov zdravá...v tom,príde ku mne obyčajný chalan s dáždnikom,a pýta sa ma,či ma môže pod neho schovať,súhlasím a zároveň mi ponúkol aj vlastnú bundu-konečne mi bolo nádherne teplúčko.

"Volám sa Láska,a ty sa mi páčiš,preto som ti dal moju bundu a preto som ťa schoval pod môj dáždnik",povedal.

Lívia Hajrová

Lívia Hajrová

Bloger 
  • Počet článkov:  53
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajná baba,ktorá hrá florbal,má rada šport,zábavu,kamošov,cestovanie... Zoznam autorových rubrík:  športFlorbalvlastná tvorbaĽudia-obdivujem VásNezaradenéRozprávky

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu