reklama

Slovan myslí,len na prachy...

Ak sa mýlim,opravte ma...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (45)
Obrázok blogu

Som fanúšik Slovana už veľmi veľmi dlho,minimálne 12 rokov to už bude.

Vždy som sa tešila z každej výhry a streleného gólu z hokejok našich Slovanistov.

Veľmi ma tešilo,ak vychytal náš brankár nulu,či už to bol Ivo Čapek,Radovan Biegl,Paľo Rybár,či momentálne chytajúci Sasu Hovi.Taktiež som šťastná,že sme mohli mať v bráne takých spoľahlivých chlapíkov!

Ale tiež nejde zabudnúť na veľké mená ako Ľubo Višňovský,Zdeno Cíger,Rišo Kapuš,Miro Šatan....,ktorí odviedli za Slovan kus práce!

Ale kedysi to bol iný hokej ako dnes...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Fanúšik sa radoval,povzbudzoval tak ako dnes s láskou k belasím,ale to ešte netušil,že o pár rokov sa nebude hľadieť na hokej ako taký,ale pôjde v ňom doslova o prachy!!!

Pamätám si časy,keď na Slovan na finále sa šlo za 100 a menej SK!!!Ach to boli časy,a aj vtedy bol štadión vypredaný!!!

Dnes už je hokej len o tom koľko miliónov vyžmýkajú kluby od svojich fanúšikov...

Veď vstupné 500Sk na jeden zápas, to je veľmi veľa,i keď najväčší fanúšikovia si povedia,že to sa ešte dá,ale čo o rok,keď vstupné bude už 1000Sk,aj vtedy si povie fanúšik to sa ešte dá?

Myslím,že nie,a každý si ten hokej radšej pozrie v telke a ušetrí 500 alebo viac Sk!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďalej ma štve to,ako Slovan hrá,priznám sa,že od nejakého 2. zápasu Playoff Slovan-Trenčín som hokej nemohla sledovať!Nedalo sa na to pozerať ako Slovan nič nehrá a neustále predĺžuje sériu.

Bohužiaľ to isté sa deje aj vo finále!

A to už je hanba,že pán Krajčí?

Netreba myslieť stále len na zisk,ale čo tak aj na fanúšikov?

Myslela som,že po "odfláknutom" zápase v Košiciach,chce Slovan získať titul doma,že to preto,si moc nevytváral Slovan šance na Košickom ľade,a poväčšinou len bránil....

Ale mýlila som sa,včera mi to došlo,Vám nejde o fanúšikov ale o zisk!!!Veď jasné 8000x500=4milióny Sk!

Jediný kto sa snaží,nech sa deje čokoľvek,je Sasu Hovi,ktorému patrí moje veľké Ďakujem!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nebyť jeho,neprejdete ani cez Trenčín,pri tej vašej vypočítavosti!

No nech sa páči len tak ďalej a o chvíľu na zimáku,ktorý sa nemusí trápiť nedostatkom sponzorov,nebude ani jeden fanúšik,veď určite od novej sezóny pôjde vstupne na základnu časť hore a vôbec ma neprekvapí ak to bude 500Sk na zápas...

Lívia Hajrová

Lívia Hajrová

Bloger 
  • Počet článkov:  53
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajná baba,ktorá hrá florbal,má rada šport,zábavu,kamošov,cestovanie... Zoznam autorových rubrík:  športFlorbalvlastná tvorbaĽudia-obdivujem VásNezaradenéRozprávky

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu