reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lívia Hajrová

Lívia Hajrová

Bloger 
  • Počet článkov:  53
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajná baba,ktorá hrá florbal,má rada šport,zábavu,kamošov,cestovanie... Zoznam autorových rubrík:  športFlorbalvlastná tvorbaĽudia-obdivujem VásNezaradenéRozprávky

reklama

vlastná tvorba

Mami, prečo sa hádame?

Lívia Hajrová

Mami, prečo sa hádame?

Stále je to o tom istom, prečo nechcem ostať doma. Je to v podstate jeden - jediný dvôvod -hádky...

  • 17. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 057x
  • 25
Čas

Lívia Hajrová

Čas

Čas ubieha naozaj veľmi rýchlo a neuprostne....

  • 16. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 150x
  • 31
Venované mojej láske

Lívia Hajrová

Venované mojej láske

Báseň

  • 7. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 894x
  • 0
Mala som lásku

Lívia Hajrová

Mala som lásku

Jednoducho báseň...

  • 9. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 671x
  • 0
O Tebe

Lívia Hajrová

O Tebe

Len pre Teba,veď Ty už vieš...

  • 7. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 116x
reklama
O láske?

Lívia Hajrová

O láske?

Tak teda pekne od začiatku...

  • 2. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 186x
  • 1
Mama je len jedna!

Lívia Hajrová

Mama je len jedna!

Druhú májovú nedeľu si pripomíname Deň matiek.

  • 27. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 234x
  • 6
Jarný príbeh

Lívia Hajrová

Jarný príbeh

Bol raz jeden chlapček,ktorý chcel vždy všetko vedieť,preto mu každý deň pred spaním hovorila stará mama rôzne príbehy....

  • 26. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 597x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu