reklama

Čo s mojími mandlami?

Mám časté angíny aspoň 5-6 krát za rok.V podstate záver znie: Tonsillopharyngitis recid. Rhinitis allergica (pollinosis)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (34)
Obrázok blogu

A teraz babo raď!

Čo s tým?

Už ma to nebaví stále chodiť od doktora k doktorovi a čakať, čo nové sa dozviem...no zaujímavé je to, že v podstate sa nové nedozviem nič.

Stále len angína, angína, angína....

Pritom ani poriadne teplotu nemám, pohybuje sa to okolo 36,8-37,5 stupňov Celzia.

Občas býva angína u mňa hnisavá, vždy sú mandle červené a zväčšené, občas mám aj dráždivý kašeľ, no skrátka nič príjemné.

Ak požiadam moju pani doktorku, tak ma pošle aj na ORL, alebo mi dokonca urobia aj odbery krvi, kde mám občas zvýšené ASLO, ale hlavne dosť vysokú sedimentáciu.Naposledy FW 40/70.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No ale to nie je všetko, naviac mám aj alergiu-hlavne na pele : lieska, breza, dub, raž, javor, palina, ambrózia, jaseň, púpava.Pleseň: alternária.Kovy:striebro, bižutéria...

A tak si vždy pobehám od mojej obvodnej pani doktorky,cez otorinolaryngológa až po imunológa-alergológa-kde zo mňa vycucajú aspoň 5 skúmaviek krvi.

A väčšinou je záver ten istý:dostanem antibiotiká, niečo proti alergii, a poučia ma, čo môžem a nemôžem piť, a že mám kloktať, oddychovať...

Ja ale nemôžem toľko oddychovať, lebo pracujem a športujem...

Najhoršie na tom je to, že sa lekári nevedia rozhodnúť či mi tie mandle vybrať alebo nehať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak ich vyberú, pri mojej alergii sa môže zo mňa ľahko stať astmatik, ale ak ostanú, budem žiť minimálne každý druhý mesiac na antibiotikách...

Tak čo je lepšie?

Lívia Hajrová

Lívia Hajrová

Bloger 
  • Počet článkov:  53
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajná baba,ktorá hrá florbal,má rada šport,zábavu,kamošov,cestovanie... Zoznam autorových rubrík:  športFlorbalvlastná tvorbaĽudia-obdivujem VásNezaradenéRozprávky

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu